Breda Live Resale Platform

Wil je je kaarten verkopen? Gebruik dan het officiële Breda Live Resale Platform. Dit is de enige manier om 100% veilig je kaart(en) door te verkopen. Na de verkoop van de kaart krijgt de koper een volledig nieuw kaartje met een nieuwe unieke barcode. Om teleurstelling te voorkomen… koop of verkoop dus geen Breda Live kaarten via andere kanalen.

Via het Resale Platform kun je als verkoper niet meer dan de originele prijs vragen, wel zo eerlijk. Als koper betaal je €3,95 transactiekosten.

Uitleg: Kaarten verkopen

  • Bied als verkoper je kaartje(s) aan door op de ‘Bestelling beheren’ knop te klikken in de bevestigingsmail (ontvangen toen je kaarten kocht). Je komt dan op de pagina uit waar je alles kunt regelen rondom je bestelling.
    • Ga naar je bestelling en klik vervolgens op ‘Meer acties’ en daarna op ‘Doorverkoop’.
    • Er wordt automatisch een Resale-account voor je aangemaakt. Hiervan krijg je een bevestiging per e-mail.
    • De verkoper ontvangt een bevestiging zodra het kaartje is doorverkocht. De verkoper heeft altijd de kans om zijn kaart in te trekken zolang het kaartje niet is doorverkocht of is toegevoegd aan iemands winkelmandje.
  • Je kunt jouw kaartje(s) voor maximaal 100% van de nominale waarde (excl. servicekosten) doorverkopen.
  • Er worden €3,95 transactiekosten in rekening gebracht aan de persoon die het kaartje koopt. Servicekosten die oorspronkelijk zijn betaald, worden niet terugbetaald zodra je jouw kaart doorverkoopt.

Uitleg: Kaarten kopen

Als je een kaart wil kopen via het Breda Live Resale Platform, moet je een Resale-account aanmaken. Dit is een ander account dan je mogelijk al hebt voor het evenement. Vul je betalingsgegevens in en koop het kaartje naar keuze. Je ontvangt dan een bevestigings- en personalisatiemail.

Ga naar Resale

Veelgestelde vragen

Wat kost het aanbieden van kaarten via het Resale Platform?

Het aanbieden van kaarten is kosteloos. De servicekosten worden niet geretourneerd.

Ik wil mijn kaarten aanbieden, maar kan mijn bestelling niet meer terugvinden, wat nu?

De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om de kaarten terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox.

Als je je bestelling niet meer kan vinden of de bevestigingsmail met je downloadlink kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link. Let op: gebruik wel het mailadres waar je de tickets mee hebt besteld. 

Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de mail.

Ik heb nog niet gepersonaliseerd. Kan ik mijn kaarten dan wel verkopen?

Ja, dat kan. Het maakt niet uit of je kaarten wel of niet gepersonaliseerd zijn. Na de verkoop van de kaart krijgt de koper een volledig nieuw kaartje met een nieuwe unieke barcode. De koper moet dus zelf de nieuwe kaart personaliseren.

Ik had mijn kaarten al gepersonaliseerd, kan ik deze dan wel verkopen?

Het maakt niet uit of je kaarten wel of niet gepersonaliseerd waren. Het aanbieden kan ook als je nog geen E-tickets hebt ontvangen.

Kan ik zelf bepalen voor welk bedrag ik mijn kaarten wil verkopen?

Je kunt jouw kaartje(s) voor maximaal 100% van de nominale waarde (excl. servicekosten) doorverkopen. De servicekosten worden niet vergoed.

Is er een maximum aan het aantal te verkopen kaarten via de Resale?

Je kunt maximaal 10 kaarten tegelijk te koop aanbieden.

Ik heb per ongeluk te veel kaarten te koop aangeboden of wil mijn kaartje intrekken om toch zelf te gebruiken.

Als verkoper kan je je kaart(en) intrekken zolang het kaartje nog niet is doorverkocht of is toegevoegd aan iemands winkelmandje.

Contactformulier

Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het privacybeleid en de servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.