Kaarten

Op 5 & 6 juli 2024 komen we terug met het beste live op z'n Brabants en een keigoed sfeertje vol Bredase gastvrijheid. Een festival zoals dat alleen in Brabant kan.

Veldkaart vrijdag

Vrijdag 5 juli 2024

€ 39,50 (ex fee)


Minimum leeftijd 18 jaar

Veldkaart zaterdag

Zaterdag 6 juli 2024

€ 47,50 (ex fee)


Minimum leeftijd 18 jaar

Weekendkaart

Vrijdag 5 juli en zaterdag 6 juli 2024

€ 81,50 (ex fee)


Minimum leeftijd 18 jaar

VIP Lounge kaarten

Vrijdag 5 juli 2024

€ 95,00 (ex fee) UITVERKOCHT

Zaterdag 6 juli 2024

€ 105,00 (ex fee)

Minimum leeftijd 18 jaar

Nog vragen?

Wat is de minimum leeftijd voor Breda Live?

De minimumleeftijd voor Breda Live is 18 jaar. Ook onder begeleiding van personen van 18 jaar of ouder, worden personen jonger dan 18 jaar helaas niet op het terrein toegelaten.


Hoeveel kaartjes kan ik kopen?

Er geldt een maximum van 10 kaartjes per persoon per bestelling, zowel voor de Early Bird als voor de reguliere verkoop.

Wil je met meer personen komen? Zorg dan dat één van je vrienden ook kaartjes koopt.

Help, ik kan mijn kaartjes niet meer vinden. Wat nu?

Allereerst te gek dat je erbij bent! De bevestigingsmail is verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om deze mail terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox. 

Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. 

Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Maandag 29 januari vanaf 12.00 uur ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je een e-mail met je tickets op 1 juli 2024. Als je na 3 juli personaliseert ontvang je ze direct.

Als je je ticket(s) echt niet meer kan vinden of de bevestigingsmail kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link. Let op: gebruik wel het mailadres waar je de tickets mee hebt besteld.

Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Wat nu?

Als je je ticket(s) niet meer kan vinden of de bevestigingsmail met je downloadlink kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link.

Waarom moet ik mijn kaart personaliseren?

Net als veel andere evenementen heeft helaas ook Breda Live te maken met zwarthandel. Om te voorkomen dat onze bezoekers te veel betalen voor een kaartje, dan de oorspronkelijke prijs, moeten tickets worden gepersonaliseerd. Voor het personaliseren zijn de volgende gegevens per persoon nodig: voornaam, achternaam, e-mailadres (en geboortedatum).

Let op: Gebruik altijd de naam welke op het identiteitsbewijs staat. Bij twijfel kan bij de ingang om het identiteitsbewijs gevraagd worden.

Zwarthandel
Kaarten voor Breda Live zijn enkel via de officiële website te koop. Koop nooit kaarten via andere kanalen! Je betaalt dan, vaak onbewust, veel te veel voor een toegangskaart. We kunnen je dan bovendien géén garantie geven dat je toegangskaart geldig is. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl

Hoe werkt het personaliseren?

Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling. 

Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Maandag 29 januari vanaf 12.00 uur ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je een e-mail met je tickets op 1 juli 2024. Als je daarna personaliseert ontvang je ze direct.

Voor elk kaartje moet je persoonlijke informatie invullen, zoals voor-, achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Ben je ervan bewust dat deze informatie uniek moet zijn voor ieder kaartje. Vul om deze reden de naam gelijk aan de naam op een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID kaart) in.

Let op: Weekendkaarten voor Breda Live 2024 kunnen maar op één naam gezet worden!

Als je je kaarten niet hebt ontvangen op 1 juli en wel hebt gepersonaliseerd, neem dan contact op met de klantenservice van PayLogic: Customer Service Paylogic.

Wanneer moeten mijn kaarten gepersonaliseerd worden?
Dit kan vanaf maandag 29 januari 2024 12.00u. Hier is geen deadline voor en kan je zelfs tijdens het evenement doen. Weet je nog niet wie er meegaan? Dan kan je het beste nog wachten met het personaliseren.

Maar let op: je ontvangt je kaarten vanaf 1 juli 2024.

Moet ik een identiteitsbewijs meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te kunnen identificeren. Voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde kaartje. Houd er rekening mee dat een kopie van het identiteitsbewijs ongeldig is. De toegang tot het evenement kan geweigerd worden in het geval er een andere naam op het kaart staat. De waarde van het kaart zal dan niet terugbetaald worden.

In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via: Customer Service Paylogic.

Ik moet de naam op het kaartje veranderen, wat kan ik doen?
Als je je kaarten hebt gepersonaliseerd en deze naam klopt niet en je wil die naam veranderen, dan is dit mogelijk. Houd er rekening mee dat er per kaart een service fee gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.

Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de MyOrder omgeving. Daar kun je komen via de knop ''Bestelling beheren'' in je bevestigingsmail. Kies bij Meer acties voor ''Tickets ruilen''.

Ik wil de naam op mijn kaart veranderen. Wat kan ik doen?

Als je je kaarten hebt gepersonaliseerd en deze naam klopt niet en je wil die naam veranderen, dan is dit mogelijk. Houd er rekening mee dat er per kaart een service fee gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.

Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de MyOrder omgeving. Daar kun je komen via de knop ''Bestelling beheren'' in je bevestigingsmail. Kies bij Meer acties voor ''Tickets ruilen''.

Kan ik mijn kaart retourneren?

Retourneren is niet mogelijk.

Staat je vraag er niet tussen? Ga naar de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.