Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling.
Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Maandag 30 januari vanaf 11.00 uur ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je een e-mail met je tickets op 3 juli 2023. Als je na 3 juli personaliseert ontvang je ze direct.
Voor elk kaartje moet je persoonlijke informatie invullen, zoals voor-, achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Ben je ervan bewust dat deze informatie uniek moet zijn voor ieder kaartje. Vul om deze reden de naam gelijk aan de naam op een geldig identiteitsbewijs (paspoort, ID kaart) in.
Let op: Weekendkaarten voor Breda Live 2023 kunnen maar op één naam gezet worden!
Als je je kaarten niet hebt ontvangen op 3 juli en wel hebt gepersonaliseerd, neem dan contact op met de klantenservice van PayLogic: Customer Service Paylogic.
Wanneer moeten mijn kaarten gepersonaliseerd worden?
Dit kan vanaf maandag 30 januari 2023 11.00u. Hier is geen deadline voor en kan je zelfs tijdens het evenement doen. Weet je nog niet wie er meegaan? Dan kan je het beste nog wachten met het personaliseren.
Maar let op: je ontvangt je kaarten vanaf 3 juli 2023.
Moet ik een identiteitsbewijs meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te kunnen identificeren. Voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde kaartje. Houd er rekening mee dat een kopie van het identiteitsbewijs ongeldig is. De toegang tot het evenement kan geweigerd worden in het geval er een andere naam op het kaart staat. De waarde van het kaart zal dan niet terugbetaald worden.
In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via: Customer Service Paylogic.
Ik moet de naam op het kaartje veranderen, wat kan ik doen?
Als je je kaarten hebt gepersonaliseerd en deze naam klopt niet en je wil die naam veranderen, dan is dit mogelijk. Houd er rekening mee dat er per kaart een service fee gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.
Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de MyOrder omgeving. Daar kun je komen via de knop ''Bestelling beheren'' in je bevestigingsmail. Kies bij Meer acties voor ''Tickets ruilen''.