Veldkaarten:
- Vrijdag: € 41,50
- Zaterdag: € 49,50
- Weekendkaarten: € 84,50
VIP Tickets:
- Vrijdag: € 99,-
- Zaterdag: € 109,-
- Weekendkaarten: € 193,50
Op 4 & 5 juli 2025 komen we terug met het beste live op z'n Brabants en een keigoed sfeertje vol Bredase gastvrijheid. Een festival zoals dat alleen in Brabant kan.
Veldkaart
€ 41,50 p.p. ex. ticketfee
Groepsticket (6+1 gratis)
€ 35,57 p.p. ex. ticketfee
Veldkaart
€ 49,50 p.p. ex. ticketfee
Groepsticket (6+1 gratis)
€ 42,43 p.p. ex. ticketfee
VIP Kaart
€ 99,00 p.p. ex. ticketfee
VIP Kaart
€ 109,50 p.p. ex. ticketfee
Weekendkaart
€ 84,50 p.p. ex. ticketfee
Weekend Groepsticket (6+1 gratis)
€ 72,43 p.p. ex. ticketfee
VIP Kaart Weekend
€ 193,50 p.p. ex. ticketfee
Veldkaarten:
- Vrijdag: € 41,50
- Zaterdag: € 49,50
- Weekendkaarten: € 84,50
VIP Tickets:
- Vrijdag: € 99,-
- Zaterdag: € 109,-
- Weekendkaarten: € 193,50
Nieuw dit jaar is een groepsticket. Koop 6 veldkaarten en krijg het 7e veldkaartje GRATIS!
Trommel al je vrienden op en scoor dit voordeel.
Ieder krijgt een individueel ticket, dus je hoeft niet met zijn allen tegelijk naar binnen.
De korting op groepstickets is alleen geldig bij aanschaf van hetzelfde type kaartje. Het is niet mogelijk om tickets met elkaar te combineren voor de groepsticket-korting.
Op vrijdag 31 januari om 12.00 uur start de kaartverkoop.
De minimumleeftijd voor Breda Live is 16 jaar. Personen jonger dan 16, ook onder begeleiding van personen van 16 jaar of ouder, worden niet op het terrein toegelaten.
Er geldt een maximum van 10 kaartjes per persoon per bestelling.
Wil je met meer personen komen? Zorg dan dat één van je vrienden ook kaartjes koopt.
Allereerst te gek dat je erbij bent!
Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling.
Let op: Je hebt nog niet meteen je tickets in deze mail ontvangen. Eerst ontvang je een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Deze ontvang je vanaf 3 februari 12.00u. Als je hebt gepersonaliseerd, ontvang je de e-mail met je tickets kort voor het evenement. Als je daarna personaliseert ontvang je ze direct.
De bevestigingsmail wordt verstuurd door onze ticketingpartner Paylogic. Je kunt in je inbox zoeken op ‘Paylogic’ om deze mail terug te zoeken. Soms komen ze in de Spamfolder terecht, check daarom ook de Spambox.
Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.
Als je je ticket(s) niet meer kan vinden of de bevestigingsmail met je downloadlink kwijt bent, dan kan je de bevestigingsmail opnieuw aanvragen via deze link.
Indien je er niet uitkomt dan kun je contact opnemen met de servicedesk van Paylogic. Zij kunnen je verder helpen m.b.t. jouw Paylogic account en wachtwoord en het (opnieuw) opsturen van de kaarten.
Net als veel andere evenementen heeft helaas ook Breda Live te maken met zwarthandel. Om te voorkomen dat onze bezoekers te veel betalen voor een kaartje, moeten tickets worden gepersonaliseerd.
Voor elk kaartje moet persoonlijke informatie ingevuld worden, zoals voor-, achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden. Elk ticket kan je per email of Whatsapp toewijzen aan de persoon die met je mee gaat. Zij kunnen vervolgens hun eigen ticket personaliseren.
Let op: Gebruik altijd de naam welke op het identiteitsbewijs staat. Bij twijfel kan bij de ingang om het identiteitsbewijs gevraagd worden.
Zwarthandel
Kaarten voor Breda Live zijn enkel via de officiële website te koop. Koop nooit kaarten via andere kanalen! Je betaalt dan, vaak onbewust, veel te veel voor een toegangskaart. We kunnen je dan bovendien géén garantie geven dat je toegangskaart geldig is. Kijk voor meer informatie over zwarthandel op www.weetwaarjekoopt.nl
Na het kopen van jouw kaarten zal je een bevestigingsmail ontvangen met een overzicht van de bestelling.
Let op: Je ontvangt nog niet meteen je tickets in deze mail. Je ontvangt eerst een e-mail met het verzoek om je kaarten te personaliseren. Als je dit hebt gedaan, ontvang je de e-mail met je tickets vanaf 30 juni 2025. Als je daarna personaliseert ontvang je ze direct.
Voor elk kaartje moet persoonlijke informatie ingevuld worden, zoals voor-, achternaam en het e-mailadres van degene die het evenement zal betreden.
Hoe dat werkt staat hier stap voor stap uitgelegd.
Wanneer moeten mijn kaarten gepersonaliseerd worden?
Dit kan vanaf maandag 3 februari 2025 12.00u. Hier is geen deadline voor en kan je zelfs tijdens het evenement doen. Weet je nog niet wie er meegaan? Dan kan je het beste nog wachten met het personaliseren.
Maar let op: je ontvangt je kaarten vanaf 30 juni 2025.
Moet ik een identiteitsbewijs meenemen naar het evenement?
Ja, je bent wettelijk verplicht om je te kunnen identificeren. Voor het betreden van een evenement kan de beveiliging vragen om een identiteitsbewijs, zodat gecontroleerd kan worden of de naam overeenkomt met het gepersonaliseerde kaartje. Houd er rekening mee dat een kopie van het identiteitsbewijs ongeldig is. De toegang tot het evenement kan geweigerd worden in het geval er een andere naam op het kaart staat. De waarde van het kaart zal dan niet terugbetaald worden.
In het geval je nog andere vragen hebt wat betreft de kaarten, kun je contact opnemen met de klantenservice van PayLogic via: Customer Service Paylogic.
Als je je kaarten hebt gepersonaliseerd en deze naam klopt niet / je wil die naam veranderen, dan is dit mogelijk. Houd er rekening mee dat er per kaart een service fee gevraagd wordt. Om deze reden is het belangrijk dat je jouw gegevens de eerste keer correct invoert.
Naamswijzigingen kunnen gedaan worden via de MyOrder omgeving. Daar kun je komen via de knop ''Bestelling beheren'' in je bevestigingsmail. Kies bij Meer acties voor ''Tickets ruilen''.
Retourneren is niet mogelijk. Wil je je kaarten verkopen? Gebruik dan het officiële Breda Live Resale Platform. Dit is de enige manier om 100% veilig je kaart(en) door te verkopen.
Hierover volgt later meer informatie.
Staat je vraag er niet tussen? Ga naar de veelgestelde vragen of neem contact met ons op.